Baarsma's vloerenkeus een boerderij vol vloeren
Alle merken, alle soorten, alle trends en betaalbaar!
0511 477 659
Toggle Nav
Winkelwagen

Bestellen Betalen en Retourneren

Bestellen van producten online
Alle producten in onze webwinkel kunnen online worden besteld. De producten kunnen worden opgehaald in onze winkel in Noardburgum maar kunnen desgewenst ook worden bezorgd.
Bij bestellen van producten online dient binnen 5 dagen het gehele aankoopbedrag, inclusief eventuele verzendkosten, voldaan te zijn. Ondertussen bespreken we, via e-mail of telefonisch, in overleg met u wanneer we bezorgen of wanneer u zelf komt ophalen.

Beschrijvingen in de webwinkel
Wij doen ons uiterste best om producten zo duidelijk mogelijke te omschrijven en deze zo goed mogelijk te fotograferen. Hebt u een specifieke vragen over een product dan kunt u ons natuurlijk hierover mailen of bellen. Wij zullen uw vragen uiteraard zo snel mogelijk beantwoorden. 

Het reserveren van voorraad producten uit de fysieke winkel
Wij kunnen helaas geen producten reserveren. Wilt u een product eerst in het echt komen bekijken in onze winkel en wilt u niet voor niks komen dan kunt u uiterlijk op de dag voorafgaand aan de dag dat u naar de winkel wilt komen telefonisch via 0511 477 659 het product voor die dag, tot u bent geweest, door ons voor u laten vasthouden. Dit is uiteraard vrijblijvend.
Het bestellen van een product wordt bij ons behandeld als een reservering, dat wil zeggen dat wij in dat geval uiterlijk binnen 5 dagen het gehele aankoopbedrag, inclusief eventuele verzendkosten op onze bankrekening dienen te hebben. Indien wij geen betaling van u ontvangen of niks van u horen zullen wij het betreffende product na deze 5 dagen weer beschikbaar stellen in onze winkel en webwinkel.

Beschikbaarheid

Het kan zijn dat een artikel wat in de webwinkel staat niet meer beschikbaar is. Het kan in de winkel verkocht zijn of uitverkocht zijn of om een andere reden niet meer leverbaar of beschikbaar zijn.
Wij zullen in dat geval zo snel mogelijk na uw bestelling contact met u opnemen om u hierover te informeren. Mocht er een langere levertijd zijn dan hoort u dat ook zo snel mogelijk van ons.
Bestellingen zullen door ons altijd met uiterste zorg verpakt worden en in goede staat worden aangeleverd bij Post.nl of transportbedrijf.

Retourneren van producten.
Is een artikel of bestelling om wat voor reden dan ook niet wat u ervan verwacht dan moet het product binnen de wettelijke termijn van 14 dagen worden geretourneerd.

- Stuurt u ons a.u.b. eerst een e-mail. Onaangekondigde retourzending kunnen niet worden geaccepteerd.

- Een product gekocht in onze fysieke winkel kunt u onze winkel komen retourneren.

- Een webwinkel bestelling kan geretourneerd worden. In dat geval stuurt u ons even een mailtje dat u het product wilt retourneren, daarna kunt u uw bestelling ongebruikt en in goede staat in de onbeschadigde originele verpakking en voldoende gefrankeerd retour sturen of door ons, tegen betaling van de vervoerskosten, laten ophalen.

- Wij accepteren geen ongefrankeerde zendingen.

- Voeg bij uw retourzending een kopie van de factuur met ordernummer en de reden van het retourneren en uw bankgegevens.

- Wij storten, volgens de wettelijke termijn, binnen 14 dagen na ontvangst van het retour, het gehele aankoopbedrag naar u terug. De retourverzendkosten zijn voor uw eigen rekening. 

- Let op: de aankoop verzendkosten krijgt u alleen terug wanneer u de gehele bestelling retourneert. Stuur u NIET de gehele bestelling terug dan zijn de aankoop verzendkosten voor uw eigen rekening.

Wij verzenden met PostNL of transportbedrijf. Ook retourzendingen ontvangen wij graag via Post.nl of transportbedrijf. Retourneert u liever via een andere aanbieder dan horen wij dat vooraf graag even van u. Houdt u er met retourneren rekening mee dat andere aanbieders dan Post.nl vaak langere levertijden hanteren en een retourzending altijd uiterlijk binnen 14 dagen bij ons binnen moet zijn omdat wij deze anders niet kunnen accepteren.

Klachten over artikelen of bestellingen
In het geval van een klacht over een product of een bestelling kunt u ons een email sturen. Alleen klachten die per e-mail zijn ontvangen worden in behandeling genomen. Wij zullen uiteraard ons uiterste best doen ontstane klachten zo goed en snel mogelijk te behandelen. Vermeld in uw email altijd het ordernummer.